Telefon Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon +48 791 761 911

Reklamowe zastosowania opakowań kartonowych

Większość towarów jest sprzedawana w różnego rodzaju opakowaniach. Pozwala to na zabezpieczenie ich przed uszkodzeniami oraz działaniem czynników zewnętrznych. Daje także możliwość odmierzenia odpowiedniej ilości produktu. Ważną funkcją opakowania jest przekazywanie informacji, zarówno wymaganych przez obowiązujące przepisy np. na temat składu, wpływu na zdrowie użytkownika czy daty przydatności, jak i pozwalających na wskazanie sposobu użytkowania, czy dające możliwość umieszczenia przekazu marketingowego. Szczególnie przydatne w tym obszarze są opakowania z tektury, które znakomicie sprawdzają się jako nośnik reklamowy. Przekonajmy się dlaczego.

Do czego wykorzystuje się opakowania kartonowe z nadrukami reklamowymi?

Opakowania kartonowe gwarantują znakomitą ochronę umieszczonych w nich towarów. Szczególnie dobrze nadają się też na opakowania jednostkowe, ze względu na łatwe umieszczanie na nich niezbędnych informacji, w tym także materiałów reklamowych. Jest to spowodowane szerokimi możliwościami wykonywania nadruków przy zastosowaniu rozmaitych technik druku – fleksografii albo sitodruku, gdy w grę wchodzą grube tektury faliste i lite, a także druku offsetowego przy kartonach powlekanych oraz kaszerowanych. Technologia druku offsetowego sprawdza się najlepiej w przypadku pudełek, które mają zachęcić konsumenta do zakupu w miejscu sprzedaży, ponieważ oferuje fotorealistyczne odwzorowanie barw i świetną rozdzielczość. Pozwala także na używanie różnych metod uszlachetniania od stosowania lakierów UV czy foliowania aż po metalizowanie.

opakowanie kartonowe

Jakie rodzaje przekazów reklamowych można umieścić na opakowaniach kartonowych?

Lista możliwości jest bardzo szeroka i obejmuje zarówno stosowanie przyciągającej kolorystyki, która kojarzy się z firmą, produktem lub konkretną kategorią wyrobów, jak i materiałów w postaci oznaczenia marki oraz loga producenta. Na opakowania trafiają też atrakcyjne zdjęcia i grafiki wywołujące pozytywne konotacje czy chwytliwe hasła reklamowe. Opakowanie to także miejsce na wzmiankę o aktualnej promocji.